Pagina's

zaterdag 7 november 2015

Kinderboekenkettingbrief

Weet je nog... Ooit werden er nog veel brieven geschreven en waren kettingbrieven een hit! Lijkt al eeuwen geleden, het is ook al maanden geleden dat ik hier nog eens postte... Maar ondanks de drukte hier thuis en een zwanger lijf dat niet helemaal mee wilt toch eventjes een meer ondernemende post: een kinderboeken kettingbrief.
Zie de foto in bijlage :-).

Hoe leuk is dat: zelf 1 boekje versturen en er 36 terugkrijgen (als iedereen meewerkt)!

Als je graag deelneemt, stuur maar een mailtje naar biesmies(at)Gmail.com (je weet wel, dat apestaartje ipv de (at), maar een beetje spam vermijden is wel nodig), dan stuur ik concreet verdere informatie terug!

En ik, ik ga nu eerst slapen en morgen eens kijken met welk boekje ik het kindje voor ons in de rij blij kan maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen